Menu

Iets gezien in de stad? Meld het aan onze redactie

Site by wieni

Bram Van de Velde loodst je door het nieuws van donderdag 21 mei

In Kuregem in Anderlecht staakt het netheidspersoneel omwille van onveilige arbeidsomstandigheden. De gemeente is bereid een extra veiligheidspremie te geven en ze mogen met zes in plaats van twee op pad. Het personeel zelf eist extra politiebeveiliging. "Het is een drama als dit drie of vier dagen duurt", zegt schepen van Netheid Achilles Vandyck (MR). Verder heeft het Brusselse parket een onderzoek geopend naar de Anderlechtse Haard, naar aanleiding van de Pano-reportage over de huisvestingsmaatschappij.