De Koninklijke Serres van Laken openen vandaag de deuren voor de eerste bezoekers van het jaar. Helaas blijft de Wintertuin, de grootste serre, gesloten voor renovatiewerken. Bezoekers kunnen wel hun hart ophalen in de Grote Eregalerij van het Kasteel, die voor het eerst is te bezoeken. "Het is architectonisch perfect en de materialen van marmer zijn verbluffend", zegt een bezoeker.