MIVB start tevredenheidsbarometer: ‘Een essentiële informatiebron’

© MIVB
| Je kan de enquête online of telefonisch invullen.

De MIVB lanceert haar zoveelste tevredenheidsenquête, telefonisch en via de website. Van oktober tot eind december kunnen reizigers hun mening geven over de Brusselse openbaarvervoersmaatschappij zodat deze “de vragen, noden en verwachtingen van de reiziger kan leren kennen”.

In 2018 namen meer dan 7.000 mensen deel aan de enquête. 74 procent van de deelnemers gaven de MIVB een score van 7/10 of meer. Voor meer dan 82 procent bleef de mobiliteit met de MIVB stabiel of ging het zelfs beter. Opvallend resultaat, daar 83 procent vond dat de mobiliteit in het algemeen in Brussel verslechterde in dezelfde periode.

De enquête is toegankelijk tot eind december op de website van de MIVB: www.mivb.brussels.

Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.
Lees ook

Nieuws en cultuur uit Brussel in je mailbox?