Menu

Iets gezien in de stad? Meld het aan onze redactie

Site by wieni

Met het oog op het verhogen en verbeteren van de kwaliteit heeft BRUZZ een duidelijke procedure voor de behandeling van klachten over onze berichtgeving.

Klachten kunnen doorgestuurd worden via onderstaand formulier. Het gaat hierbij uitsluitend om klachten over feitelijkheden en nuances in onze berichtgeving en niet over opinies. Voorts behandelen wij enkel klachten van identificeerbare gebruikers waarvan wij de volledige naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer kennen.

Lees hier het verloop van een klacht bij BRUZZ:

  • De hoofdredactie centraliseert en behandelt de klachten.
  • Elke klacht wordt binnen de week beantwoord met een notificatie.
  • Ten laatste een maand na het versturen van deze notificatie volgt een antwoord ten gronde.
  • Een register wordt bijgehouden met de behandelde klachten. De klachten (inclusief de gegevens van de klager) blijven gedurende een jaar na antwoord bewaard in dit register. Wij respecteren daarbij de geldende privacy-wetgeving (meer informatie over de rechten die je hebt vind je terug in ons privacy-beleid). Na dit jaar worden de gegevens gewist.

Opmerkingen of feedback op specifieke artikels kan je kwijt via het feedback-formulier onder elk artikel. Deze worden dagelijks bekeken door onze nieuwsredactie.