Bejaard echtpaar loopt CO-intoxicatie op in Ganshoren

© PhotoNews
| De hulpdiensten waren snel ter plaatse (archiefbeeld).

In de gemeente Ganshoren heeft een bejaard echtpaar maandagnamiddag een CO-intoxicatie opgelopen. De oorzaak was een slecht werkende oude boiler, die een zuurstoftekort veroorzaakte.

Het koppel dat in de Gemeenstestraat woont, raakte rond 13.00 uur bedwelmd en de man had nog net de kracht om de hulpdiensten te bellen.

Die brachten het bejaard koppel over naar het Universitair Ziekenhuis in Jette, waar ze zuurstof toegediend kregen.

Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.

 

--- OPROEP. Reageer jij soms op online nieuwsartikels of wil je het wel eens proberen? Doe mee aan het RHETORIC-onderzoek en maak kans op een waardebon. Meer info en inschrijven

 

Nieuws en cultuur uit Brussel in je mailbox?