Man gewond bij brand in Schaarbeek

© PhotoNews
| De brandweer was snel ter plaatse, maar de bewoner van de flat was bevangen geraakt door de rook en moest worden overgebracht naar het ziekenhuis.

In Schaarbeek is dinsdagavond een man gewond geraakt bij een brand in een flatgebouw. De man raakte bevangen door de rook en is overgebracht naar het ziekenhuis. Dat meldt de Brusselse brandweer.

Het vuur brak rond 17 uur uit in de keuken van een flat op de zesde van in totaal zeven verdiepingen van een flatgebouw in de Eugène Plaskystraat in Schaarbeek.

De brandweer was snel ter plaatse, maar de bewoner van de flat was bevangen geraakt door de rook en moest worden overgebracht naar het ziekenhuis. De flat is door de brand tijdelijk onbewoonbaar.

Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.
Lees ook

Nieuws en cultuur uit Brussel in je mailbox?