Man loopt rookvergiftiging op bij brand in Koekelberg

© PhotoNews

Bij een brand in een appartement in Koekelberg heeft de bewoner een rookvergiftiging opgelopen. Dat zegt de woordvoerder van de Brusselse brandweer, Walter Derieuw. De man werd opgenomen in het ziekenhuis, maar verkeert niet in levensgevaar.

De brand was rond 16.15 uur uitgebroken in een dakappartement in een vier verdiepingen tellend gebouw in de Belgische Onafhankelijkheidslaan. "De bewoner probeerde het vuur zelf te blussen, maar raakte bevangen door de rook. Hij werd opgenomen in het ziekenhuis, maar is er niet ernstig aan toe", aldus Derieuw.

"Er is schade in het appartement in kwestie, maar niet op de lagere verdiepingen. En aangezien ze worden gerenoveerd, was er niemand om te evacueren."

Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.

 

 

Meer nieuws uit Brussel

Nieuws en cultuur uit Brussel in je mailbox?