Vrouw naar ziekenhuis na CO-vergiftiging in Molenbeek

© BRUZZ
| Gemeentehuis Sint-Jans-Molenbeek.

Een vrouw is naar het ziekenhuis gebracht na een geval van CO-vergiftiging in Molenbeek. Een slecht werkende gasketel lag aan de basis van het gaslek.

De CO-vergiftiging kwam aan het licht, toen ambulanciers in het appartement aankwamen. Ze kwamen ter plaatse na een oproep van iemand die onwel was geworden. Toen de hulpverleners de flat betraden, werd duidelijk waarom de vrouw onwel was geworden.

De brandweer kwam rond 15 uur aan in de Opzichterstraat in Sint-Jans-Molenbeek om het pand te verluchten en te ontruimen.

Een defecte verwarmingsketel lag aan de oorzaak van het gaslek. Door een gebrekkige verluchting kon het gas niet weg. De ketel en de gasmeter zijn intussen verzegeld.

Fijn dat je wil reageren. Wie reageert, gaat akkoord met onze huisregels. Hoe reageren via Disqus? Een woordje uitleg.

Nieuws uit Brussel in je mailbox?